2014. okt 21.

Megoldáskonferencia - Ahol sokat tanulhatunk!

írta: szaborsika
Megoldáskonferencia - Ahol sokat tanulhatunk!

Itt az idő, hogy a magyar KKV szektor sokszínű, nyitott, tevékeny, progresszív, különleges tartalommal teljen meg! Mert a megoldás-központúság elsősorban gondolkodásmód, ami a legkülönbözőbb területeken végzett munkákban vezet változatos, különleges végeredményekhez – és ebben a résztvevők hozzáállása sokkal fontosabb, mint az életkor, a képzettség, vagy a külső, gazdasági körülmények.

 

Dr. Kemény Dénes, a Magyar Vízilabda Szövetség elnöke, aki pontosan tudja a győztes csapat receptjét és el is árulja Neked.

Melyek azok a tényezők, amikkel a cégedből igazi csapat válik, ahol a kitűzött cél lesz az első.

Hogyan tudod legyőzni a belső feszültségeket, hogyan tudod kihozni a kollégáidból a legjobbat, milyen tuti módszerek szükségesek az átütő sikerhez.

Dr. Kemény Dénes a világon egyedülálló módon írta be magát a sporttörténelembe, mert a vízilabda világában ő az az egyetlen edző, aki a legtöbb aranyérmet szerezte a csapatával.

Mi fán terem a neuromarketing?

Sas István, Balázs Béla-díjas filmrendező, reklámpszichológus, média szakértő, több mint 2.000 reklámfilm írója és rendezője.

Tényleg beleláthatunk a vevők fejébe?

Hol tartanak a legújabb kutatások, milyen új eladási furfangokat tudunk használni?

Sas István izgalmas előadásában belemerülünk a neuromarketing mély bugyraiba és megnézzük hogyan lehet személyre szabott reklámokat gyártani

Eladás helyett bevonás?

Jagodics Rita, kereskedelmi marketing szakértő, a NagykerMarketing alapítója. A NagykerTrendek magazin főszerkesztője, a Marketing Helyszínelő videó-sorozat megalkotója, és a Magyar Nagykereskedők Országos Szövetségének ügyvezető alelnöke.

A mai, tudatos vevőkből ellenállást vált ki, ha azt érzik, el akarnak adni nekik – azt akarják érezni, hogy maguk választhatnak. Ezt természetesen újfajta marketinget, megújult meggyőzést kíván. Hogyan tudod korunk vevőit a vásárlási folyamatok aktív résztvevőivé tenni, hogy ne térjenek ki a reklámod és a vásárlás elől? Erre ad választ Jagodics Rita fantasztikus előadása.

29 bevételnövelő tipp a Facebook használatához

Radsics Milán, egy személyben közösségi média marketing szakértő, vállalkozó, kreatív igazgató, szerkesztő és fotós.

Hogyan érheted el a Facebook segítségével, hogy a nullából a Te céged legyen a piacvezető? A siker kulcsa összetett megoldásokból áll, melynek titkaiba Milán több lépcsőn keresztül vezet be. Górcső alá vesszük a Facebook újdonságait, az extra profitot hozó hirdetéseket, az aktivizáló posztokat, valamint a zseniális borítóképekben rejlő nyereséget. 

20 tipp a hatékonyabb tárgyaláshoz

Papp Zoltán, a Scotwork Magyarország Scotwork South-East Europe ügyvezető igazgatója és vezető trénere. 18 év alatt több, mint 3000 résztvevőnek oktatta a hatékony tárgyalás kritériumait.

Zoltán ízelítőt ad a tárgyalásikészség-fejlesztésből. Hogyan válhatsz bátor, kreatív és agilis tárgyalóvá? Hogyan találhatod meg a jó megoldásokat annak ellenére, hogy nem jók az esélyeid? Hogyan tudsz kiváló üzleteket kötni úgy a jelenben, hogy az megerősítse a hosszú távú üzleti kapcsolataidat is?

Néhány elképesztően egyszerű ötlet, ami sztárüzletkötővé tehet!

Kreutz Zsolt 20 éve foglalkozik értékesítéssel, és 11 éve értékesítők képzésével. Több ezer értékesítőnek segített már, hogy etikusan és hatékonyan tudják eladni a termékeiket, szolgáltatásaikat.

Zsolt lerántja a leplet azokról az óriási tévhitekről, melyek miatt kudarcba fullad az értékesítés és izgalmas megoldásokat kínál az átütő siker eléréséhez. Megmutatja, hogy  mit kell megváltoztatnod a hozzáállásodban ahhoz, hogy élvezettel és hatékonyan értékesíts.

Fásult alkalmazottakból motivált munkatársak – a Te cégednél is lehetséges?

Izsák Norbertnek az elmúlt másfél évtizedben közel ezer vezetéstudományi, menedzsmenttel kapcsolatos és történelmi cikke jelent meg a hazai szakmai és országos sajtóban. Business coach, team coach, a szervezet- és vezetőfejlesztést 2011 óta főiskolai adjunktusként oktatja.

Hogyan lehet állandó fizetésemelés nélkül a legjobbat kihozni a cég alkalmazottaiból? Mivel hívhatjuk elő a tenni akarást a víziót vesztett, megfáradt munkatársakból? A pszichológia és a motivációkutatás friss felfedezéseivel keressük a minden cégvezetőt foglalkoztató kérdésekre a paradoxonoktól sem mentes válaszokat.

7 apró konfliktus megoldó trükk, mellyel mindenki elégedett lesz

Sipos Tünde 14 éve tart kommunikációs, prezentációs, értékesítési és konfliktuskezelési tréningeket multinacionális cégeknek és a KKV szektornak. Tanár, tréner, NLP master, fő szakterülete a konfliktuskezelés.

Tünde megmutatja, hogyan használjunk olyan kommunikációs eszközöket a cégen belül, amelyeknek segítségével a már kialakult konfliktusok számát gyorsan lecsökkenthetjük, így jobban tudnak a munkatársak a feladatokra fókuszálni, a teljesítményük ugrásszerűen megnő, valamint a kreatív ötleteik hatványozódnak.

Hogyan válhat a Google AdWords rendszered pénznyelő helyett profitgyárrá?

Kocsis Márk, az AS Services digitális marketing tanácsadásának üzletágvezetője. 7 év marketing tapasztalattal felvértezve csak a teljesítmény alapú, ROI pozitív kampányokban hisz.

Márk gyakorlati példákon keresztül, problémákra fókuszáló esettanulmányokkal mutatja meg, hogyan érdemes hirdetni a keresési hálózaton. Miképpen lesz a kereső számára annyira releváns a hirdetésünk, hogy rákattintson és konvertáljon.

A jegyed mellé most ajándékba kapsz egy 1 éves Forbes magazin előfizetést,

valamint egy 20.000 Ft értékű kupont, amit levásárolhatsz a kiállítóknál.

Regisztrálj itt: www.megoldaskonferencia.hu

Szólj hozzá